Friday 1 January 2010

Maskulin Nyer Hadiah


Cool hah? Senang ler aku pasnih. Takyah pening2 pala nak pikir nak bagi hadiah apa kat dia. Macam2 jenis kan power tool nih. Memula dia nak yang jenis impact. Katanya takyah tekan, senang je nak tebuk dinding. Sekali tengok, rupanya yang impact tu lah yang kena tekan kuat2. Bahaya la kalo tengah panjat tinggi2 kan. Dia ada daya tolakan ke belakang.

So, kiter carik yang takyah tekan kuat. Drillhammer ke hammerdrill tah. Dia ada effect tebuk dan ketuk sekaligus. Boleh la nih. Kalo dapat duit penuh aritu memang aku kasik yang besar sikit. Tapi dapat sebahagian jek, ni je lah yang aku mampu. Sker tak sker tak?


Next, screwdriver plak. Dah tengok2 gak semalam. Kumpul duit dalam tabung ayam dulu ek.

p/s cop! takleh pinjam. aku kedekut.

5 komen:

Ajzie said...

hahahah ayat paling bawah tuh mmg tak tahan........

"cop! tak leh pinjam.. aku kedekut"

hahahhahaha..

AyunasiA said...

hehe maklum ler kan. ada gak kwn sekerja & jiran setaman yg baca blog nih hihihi. buat2 x tau je la ek...

aNIe said...

Ayunasia...hehehe...hadiah yang begitu berguna sekali...

Cik abang akak suka benda2 ni...tapi dia tak guna pun...nak buat koleksi...hehehe

AyunasiA said...

bagus juga dia minat. senang nak suruh2 buat projek dalam rumah.tu tengah menebuk siling tu, nak pasang kipas ngan downlight kat porch. kemaruk hadiah baru la tuh hehe.

kalo banyak kompol leh buat kedai sewa power tools kot. kadang org nak beli, mahal. pakai sesekali je kan.

Ajzie said...

takper2, jgn risau kak azi pun dah ada benda alah ini di Malaysia .. sure tak pinjam awak punya Bosch tuh nanti. hihihi