BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 21 November 2009

Loteng, Attic : Pengganti Bilik Ke-4 (Siri 5)


Sekarang, dah jadi bentuk dah loteng aku nih. Dah boleh naik juga. Tapi ngeri la sebab belum ada pemegang.

Platform kat selekoh tangga.

Jom jengah loteng umah no 6 tuh. Biler ek? Ada satu hari tu, ramai orang datang umah aku nak tengok loteng nih. Ewah! Sesuka ati ko je ek. Aku bukan apa. Takut jadi macam kes luna yang hilang kemre tu. Ye lah, kami percaya kat wakjoe ni. Tapi, orang yang datang tu, tah saper tah kan. Memang la kenal, jiran setaman kot. Tu time kami ada kat rumah. Tu pon, datang, semekom, terus masuk macam aku takde kat situ pulak. Time takde tu, tah2 derang buat macam rumah yang belum orang duduk jek ek.

Pandangan dari atas.

Gini lah rupanya.

Yang hujung tu lah dia buat macam yang aku mintak.

Ah! Tengok je la. Malas nak caption.




Lagi tak tau nak tulis apa.


Uiiiiiiiiiii ngeri... Cuba bayangkan kalo ni ialah pandangan dari mata aku. Musti dah tergolek jatuh akibat gayat. Ni pandangan lensa kemre. Hulur je lah tangan dari jauh.

Takleh lama2 kat atas ni. Panas. Kang dah pasang ekon baru kiter lepak2 sini lama2 ok? Ekon kerrr. Takde maknanya...

Apa ke buruk no rupa gambar ni ek? Faktor kain buruk tu kot.

Dah, jom turun yok!

Kalo cenggini je pon dah ok ek? Takde la semak ngan pemegang sume. Tapi bahaya la bagi bot2 kecil.

Ada lagi 4-5 siri kot. Selamat dah entry untuk seminggu tuh huhuhu. See you!

4 komen:

Ajzie said...

cantik.. menarik project awk nih.. Ada rezeki nnt bolehlah tanya asia yea?

AyunasiA said...

buleh buleh buleh!

Anonymous said...

salam, saya tertarik dgn loteng ni, boleh sy tau brape saiz loteng ni dan brape bajetnye?

AyunasiA said...

saiz 10'x10'
bajet 3k.