Wednesday 18 November 2009

Bila Artis Masuk @dtec

Gedik nyer perasaan ni. Perasaan apa? Perasaan nak merajuk. Sebab apa? Sebab takde komen dalam entry loteng. Boleh? Hahahaha ok, takyah merajuk. Blog aku bukan ramai pembaca pon. Dalam tak ramai tu, 2 orang je yang ada direct contact ngan loteng dalam idup mereka. Lelain tu, samada tak berminat, atau tak terfikir. Lantak pi lah. Yang penting, tahun depan, bila aku baca balik entry ni, aku akan teringat2. Macam entry pindah rumah jugak. Boleh dikatakan 2 bulan sekali aku akan baca balik. Sajer.

Tapi, aku taknak update gak pasal loteng tu sekarang. Padahal aku dah siapkan 7 siri untuk entry loteng. Tunggu masa je nak release hehe.

Sekarang ni aku nak cite pasal artis hehehe. Alaaa orang batu pahat bukan selalu jumpa artis pon. Ada takde, time konsert je. Nak jumpa artis yang asalnya bp ni pon macam takde jek.

Oleh sebab itu, biler sesekali jumpa artis, aku adalah jakun hahaha. Bukan jumpa laaa. Nampak jer dari jauh.

Semalam, aku naik admin, ada taklimat sket. Masa naik tangga tu, aku nampak ada sorang pegang kemre dan sorang berambut kerinting berseluar khakis 3/4 kat foyer tingkat atas admin tuh. Derang tengah menunggu.

Biler aku masuk je bilik meeting, derang sumer kepochi2, katanya ada shooting drama kat edtec nih. Aiyok? Siapa pengarah sinematografi derang ni hah? Dah la foyer tu tengah pasang tiles. Cafe pulak tengah renovate. Pendek kata, huru hara la pemandanga kat sini. Kang buruk pulak nampak dalam tv tu kang. Ropanya derang shooting dalam opis tp. Orang 2 admin pon dah tak senang duduk aku nengok. Kalo boleh enterframe, nak enterframe gak tuh. Sibbaik opis tp tu kecik je ek?

Balik semula ke opis aku, pon kepoh2 pasal artis tu. Hahahaha jakun ok. Tempat aku ni bukannya besar macam uitm ke kan. Kecik ciput je. Jadi, pusing2 ternampak jugak. Time balik, baru aku nampak pelakon2 tu tengah smoking kat tepi kolam. Haihhh dah la pakai suar pendek je masuk opis gomen. Buat macam umah mak dia pulak.

p/s shooting itu ialah untuk tayangan astro oasis. kisah ajaran sesat katanya.
p/s pelakon2 nya 3 orang jek, ridzuan hashim, ebby saiful dan zain ruffedge.



2 komen:

yayu said...

Bila nak sambung kisah loteng?

AyunasiA said...

sat gi.