BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 24 November 2009

Loteng, Attic : Pengganti Bilik Ke-4 (Siri 7)

Ok, ni pulak kerja2 yang dibuat pada hujung minggu yang aku pegi nilai tu. Kononnya, balik2 je nanti, buat2 terkejut arrr, Eh, dah siap? Konon nyer lah. Tapi, bukan buat2 terkejut. Memang terkejut betol. Ada gak tak puas ati. Kan aku dah cakap, banyak suka duka sepanjang tempoh membuat benda ni. Dah, dalam entry lepas kan dah hepi2 sakan kan. Tu laaa orang tua2 cakap, jangan hepi sangat.

Agak2, apa yang aku tak puas ati tuh?

Nampak macam ok saja? Pemegang tangga dah settle.

Haaaaaaaaaaa ini lah dia. Aku nak dia tutup tangga ni ngan plywood. Ok, dia dah tutup. Tapi, dia letak part yang laminated ni ke luar. Dan dia letak aluminium apatah kat selekoh tu. Tetiba je nampak putih2 cenggini. Camno?

Bahagian atas dah settle.

Apa tindakan untuk mengatasi masalah itu??? Tunggu...


0 komen: