Monday 9 November 2009

Multitasking La Sangat

Hari sabtu lepas, sambil aku mengiron baju keje, sambil layan chatting fb dan sambil layan cerekarama. Ambikkk sumer sekali harung. Macamana tuh? Kalo selalu tu, biasa lah, iron sambil tengok tv. Boleh gak siap iron semua dalam masa 2 jam cerekarama tuh. Tapi kali ni, aku rasa 1/4 je yang siap kehkehkeh. Gossip je lebih. Jadi, terpaksa lah aku sambung iron esoknya pulak. Kali ni memang puas ati sebab baju yang dipakai hari jumaat pon aku sempat iron. Maknanya, semua baju lah aku dah iron.

Tengok, semua dah siap untuk disarung. Macam dah penuh je lemari tuh? Sebahagian lagi dalam lemari lama. Takut runtuh plak lemari aku.

Pilih pilih adik kakok. Takyah susah2 nak pikir pepagi. Senang idop aku.

Yang aku agak terkilan ialah, aku tak tau ending cerekarama tu selepas derang eksiden. Tau2 je dah abis. Eh, bulat pulak muka si bienda tu ek? Boleh aku tak kenal dia sepanjang cerita tu? Dah abis kuar nama dia baru aku laaaaaaaaaaaaaaaa dia ker...


6 komen:

Anonymous said...

baju??...tu ler jait sendiri kan...muai beb...bila la aku nak reti jait baju yg sesuai dgn selera aku nih yang cerewet dan mengada2...x sedap&x cantik kat badan aku aku xnak pakai....huhu (yana)

AyunasiA said...

muai tak muai la. aku jahit baju kurung jek. rugi jahit baju kebaya biler dah tak muat. tapi baju raya aku arituh 6 psg tau huhuhu. Tu pon ada seminggu lagi nak raya, ada 3 pasang lagi x siap tapi aku stop jahit sebab malu arrr kalo org tau baju raya banyak huhu.

Anonymous said...

uih....ko tak muat baju kebaya??? bukan ke ko maintaiiiiiiiin...kalau aku nie lain ler...kena buat kebaya besar2, basi kena lebar 2 inci kahkahkah.....senang nak besarkan smula kih3...tapi stakat nih...bila aku mintak tailor tu wat besau2...sampai skarang muat lagi ler hihi..yana

AyunasiA said...

nampak mcm maintain, padahal kembang gak sesikit. jadi kebaya tu sumer dah masuk kategori seksi ar haha. malu nak pakai.

Anonymous said...

hehe...ko buat ngam2 badan ko yg ramping tu yg jadi seksi tu hihi...
berita baik : aku nak sambung blajar jait smula...aku dah tipon cikgu jait tu...dia suka sgt aku nak blajar smula sbb dia dah nak pencen jait, dia nak wat kelas jek...nak cari 'waris jari hantu' kata dia hihi..
aku suka dgn dia nie...langsung x lokek...pemurah sgt...x sorok ilmu...semua dia bagi...aku jek yg bakat terendam...susah giler nak jait kemas dan cantik...

AyunasiA said...

best nyerrr. jeles arrr. kang ko dah terror, ko lak ajar aku tau. ingat, jangan lokek ilmu.