BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 23 November 2009

Loteng, Attic : Pengganti Bilik Ke-4 (Siri 6)

Part ni aku teruja sket. Kira nya, waktu ni lah aku begitu tak sabar nak balik keje. Balik pon bawak kete laju2 sebab nak tengok benda alah nih hahahaha.

Wahhh cantik ek?

Wow! Macam contoh yang aku tengok aritu ek?

Cantik kan?

Ah, peduli arrr nak cakap aku perasan.

Tak puas tengok. Nah tengok lagik.

Ok dah, cukup lah tu. Sama jek.

Tak abis lagi?

Ada lagi?

Kalo nak tau, aku yang suh dia buat kayu bawah tu. Kalo ikut dia, dia nak paku je kayu ukir2 tu kat lantai.

Eh, ada antu ke tuh?

Nampak tak jug biru tu? Pada hari tersebut, encik hairul tak sempat balik tengahari. So, dia tak kuarkan ar air dari esbok. Maka, wakjoe ni pon bawak sendiri air dari rumah. Hahahaha tuan rumah yang kejam.

Pemegang tangga lom pasang lagi.

Sebelum turun, ambik lagi gambar. Esok2 dah berubah kan. Nyesal lak kalo tak ambik gambar banyak2.

Dah bunga2 dah hati ni sebab dah nak siap.

Itu je setakat ni. Biler nak siap nehhh???


2 komen:

kirana said...

wehhhhhhhhhhh boleh ko letak gambar dah siap?????
hahahha
geram aku

AyunasiA said...

wakakaakakak kuikuikuikui kehkehkehkeh aduiii suka aku.