BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 30 June 2011

Updated! Meja Makan Saya Yang Berbentuk Segi Empat Sama

Menjawab pertanyaan cik bunga, lokasi kejadian ini ialah di ruang tengah rumah. Sebelum ini memang kosong.


Terletak di hadapan bilik yang ada loteng itu

Kiranya dining hall aku ni dah 90% complete la. Lagi 10% tu apa, biarlah aku je yang tau apa bendanya. Susah betul nak cari. Kat bp ni dah komfem la takde yang menepati spesifikasi aku. Tak tau lah bila nak jumpa tu ya. Jadi, anggap lah macam orang tak perasan.

Hari jumaat lepas encik hairul balik tengah malam. Sempat di pergi ke ik3a selepas kerja. Eh, kat bp dah bukak ik3a kah? Belum. Ni kat kl la. Beliau memang pegi keje kat kl balik hari je hehe. Mulanya aku tak terfikir dia akan beli cermin tu. Setiap kali pegi asik lah tengok cermin tu. Kecik tak? Mahal sangat tak? Muat kete tak? Sekali dia tengok harganya ada less rm100, terus dibelinya. Kira dah tak mahal sangat lah.

Tersedia dalam warna putih, hitam dan biru kot

Enjoy the photos! ( tak tau nak tulis apa. ada 3 versi tu yang nampak banyak. padahal sama je :P )

























































Sekian. Semoga dapat memberi inspirasi kepada bakal2 pemilik rumah sekalian. Jangan la kata saya menunjuk2 pula ya. Kata dalam hati saja.

p/s tetiba tengok impiana dapo baru ni ada kerusi yang sebijik sebijon, cuma meja dia pat segi tepat.