BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 22 June 2011

Nora 'Asia' Elena (teringat anak sedara ku elena amenda hihi)

Sebelum cerita yang sepatutnya diceritakan, adalah di sini dimaklumkan bahawa saya telah pon sama2 menaiki keretapi dengan korang ok. Ya, keretapi n0raelena tu lah. Walau pun sepanjang tayangannya selama 24 hari itu, tak pernah sekali pun saya menontonnya, tetapi bersempena saya mengextend cuti sampai ke hari ini, dapat lah saya meng catch up ceritah itu sampai khatam (hehehe ngaji tak sempat khatam pulak :P). Bukan apa. Saya teringin sangat nak tau bila orang cakap yang encik sethtan itu sangat lomantik kan. Sekali? Alaaa biasa jek? Mula2 tu ingat, nanti biler dah tengah2 episod kot. Tapi, sampai ke episod 24 saya tunggu. Mana part lomantik giler tu? Mati2 gua ingat dia kasi bunga 1 kontena. Ropanya segitu jek? Hiiiiii tak puas ati betul. Korang memang suka exxagerate eh?

Kesimpulannya, lakonan dia sebijik macam r0syamnor. Sekian.

p/s dari segi jalan cerita pula, rasanya berlambak2 novel berjalan cerita seperti itu. huh!

6 komen:

Luna said...

wah exxagerate nya arrogant anda..hahaha..

aku pun x ikuti sgt...tp adik beli novel ku tumpang baca..hmm romantik la jugak..suka curi2 cium pipi wife sambil berbisik 'geram sangat!' dan wangian Giorgio Armani pun semerbak memenuhi udara...hahahahaha


exxagerate...exxagerate

AyunasiA said...

kat novel mmg la. kat drama tv nak cium pipi? huh! aku cdg kan ko tonton dulu baru komen ok. suami kiter (maksud ko atau aku, bukan ko dan aku ya) lagi lomantik kot.

Luna said...

ye la maksud aku dlm novel ar...citer tv dia aku x ikuti..jln citer mmg lebih kurang sama dgn novel2 lain tp ayat dia pd aku x klise....malah bersahaja...chewah...exxagerate,exxagerate

AyunasiA said...

ahhh tak kira lah. yg penting lakonan aaron tu biasa2 je bagi aku. tak capai tahap aku nak tgk kl gangster der. *dah mcm anti-aaron pulak aku ni, padahal minat gak sebelum ni hihi

Anonymous said...

lain orang lain pandangannya....bila sesiapa pernah lalui keadaan cam gitu, kendian nengok nore elena, terasa kenangan lama mengimbau dan itu yang buatkan seseorang itu merasakan tayangan ini syookk..coz ada ikatan peribadi gitu. apa-apa tayanganpun semuanya sama...cuma emosi ketika menonton tu yang menyebabkan berbeza. seth tan membuatkan naluri kewanitaan bergetarrrr...haha

AyunasiA said...

tapi kan...

punya lah banyak disogokkan dengan babak romantik, sehinggakan penonton seolah2 terlupa bahawa dialah yang merogol nora suatu ketika dulu. babak sedih 'akibat menonton video lucah' seolah2 membenarkan perbuatan rogol itu. betul, dia dah insaf dan mungkin bertaubat, tapi ermmm... rogol ok.