Wednesday 6 January 2010

Boleh Blah Tak?

Awal-awal tahun lagi dah bikin panas hati. Citer nyer, ari isnin kan aku cuti. Kendian, semalam, seawal 8.15am lagi aku dah dapat call from the most irritating women in the world. Malas aku nak dengar. Dengar je suara aku dah tau. Terus aku letak. Opismate kata, semalam lagi dia dah call. Bila derang cakap aku cuti, dia tanya pulak, aku pergi klinik ker? Ke abiskan annual leave? Sejak biler pulak ko concern sakit pening aku eh? Orang abiskan annual leave hujung tahun la ngok. Sajer nak sebut perkataan dalam english supaya tak nampak kekemprohan. Piiirah!

Lepas aku letak, dia call lagi. Member cakap, aku dah keluar. Tak lama tu, call lagi. Member cakap, arini tak nampak pulak aku huhuhu. Sibbaik mendapat kerjasama erat dari rakan sejawat. Petang pulak, ada call lagi, tapi yayu hihi. Tak pepasal derang pon cakap aku takde hihihi.

Di pihak encik hairul, off course la dia tetap call. Aku je malas nak ambik tau. Tapi bila sekali sekala tau, berasap gak ar. Haihhh biler la ito nak tukar nombor tefon lagi. Kebetulan dia dapat nombor yang baru tukar aritu.

Apa agaknya yang dia nak cakap kat aku eh? Penat dia tulis skrip agaknya, tapi aku tak nak dengar. Lantak ko lah.

4 komen:

Sya said...

Mesti ada nak dicakap tu kalau dah berhari2 carik

AyunasiA said...

baik xyah tau la kak. buat sakit hati jek kalo tau.

Ajzie said...

naper lari2 tuh.. kalau boleh diselesai kan, baik selesai kan..

AyunasiA said...

kalo suh hairul kawen ngan dia, selesai x?

tu je yang dia nak.