Monday 3 November 2008

Perabut Baru


Sofa ku yang baru sampai sabtu lepas. Ngelat tul lah. Tak dapat aku merasai pengalaman 'yeay yeay yeay sofa dah sampai'. Balik2, tengok dah ada. Bunga atas tv tu kena remove, mengikut kata eric la.


Setelah disusun, takde lah nampak sempit sangat sepertimana yang aku lihat di rumah2 lain. Rasanya faktor warna turut membantu kot. Disamping design sofa tak tembam yang aku pilih ni.


Aku tengah pikir nak letak mana karpet yang sedang aku cuci tuh. Ermmm


3 seater. Masa pilih aritu dia cuma ada 3 seater camni kaler hitam. Aku tak berapa suka asalnya sebab ada rupa kusi kete pun yea. Tapi abang dah berkenan, aku ok je lah dengan harapan bila siap rupa kusi kete tu tak ketara. Alhamdulillah... ok lah juga. Ermmm moden and stylish la juga. Hehehe sukati je kasik nama konsep sofa ni...


2 seater plak. Okke la tuh! Siapa nak rasmikan sofa baru aku? Jemput lah datang. Hehehe

Selebihnya, enjoy the piccas...







Up next, 'deco bersama asia' kat living area nih. Kena carik pasu beso and stand lamp kot. Plus cermin besar.

Kendian cari dining table. Belum jumpa yang betul2 catchy. Belum ada spec pun.

0 komen: