Thursday 27 November 2008

Aku Suka

Updated!

Aku masukkan video ni semalam, tak cerita apa2 pon. Arini baru teringat nak tulis. Bercakap pasal industan nih, aku ni nak kata over tu, tak tau lah. Tapi kalo dengar hindi power tu, selain aku rakam dalam kaset, aku siap salin lirik dia. Sibbaik dah rakam, boleh la stop2 banyak kali. Antaranya lagu dalam cite devdas, k3g, kkhh dan banyak lagi lah. Tapi sekarang tak tau lah kat mana buku lagu tu. Rasanya ada la dalam kotak2 tuh. Biasanya kalo dah salin tu kira dah hafal la lagu2 nih. Ada satu lagu tu, entah cite apa tah, aku pon dah lupa, aku sukerrr sangat. Tapi sayang, kaset nyer dah ilek. Nak godeh youtube pon tak tau tajuk filem. Camno? Harap satu hari nanti boleh jumpa la.

Tarian paling cantik oleh aisyu. Macam patung kat music box... Waktu ni derang tengah cuba nak terus terang bahawa derang lum kawin sebenarnya. Dalam cite ni dia bawak abhishek ni balik as husband dia sebab takmo kawin ngan balak yang nak dijodohkan ngan dia. Kebetulan time beli vcd ni aku beli sekali ngan satu lagi cite yang lebih kurang gitu gak jalan citer nye. Cuma yang ni aku suka tang lagu2 nyer. Plus aisyu tu sendirik la kan.



Cite ni lah filem pertama derang berdua. Time ni aisyu mencik ngan abhishek ni sebab salu datang lambat ke set.



Lagu ni plak memang lamaaa dalam carta hindi kat tv dan radio. Jiwang jek lagunyer. Sukerrrrrrrrrrrrrrr sangat. Jangan tak tau, aku dengo hindi power tiap ari tau. Dulu. Carta kat tvtige dulu pun aku tengok, apa ke tajuk dia. Yang andy hakim pengacara nya tu. Rasanya aku stop hindi2 ni lepas pindah dungun la kot sebab kat sana tak dapat radio thr kat rumah. Dapat dalam kete je, tu pon dengar gegar pantai timur nyer segmen. Tu yang kenal cikgu sulizi, megat nordin dll tuh. Tu yang sampai sekarang suker ngan abbinos fanaskova tuh. Tapi dulu dia lagi havoc la. Kat sinar dia control ayu jek. Lagi lah kat tv kan. Jauh beza. Sekarang dah masuk estero pon aku dah tak dengar lagi thr gegar nih. Isyyy rindu ar zaman dulu. Betul lah, tempat yang paling jauh ialah masa yang dah berlalu. Semakin hari, semakin jauh.







Lepas tengok video2 ni, rasa cam best lak. Sebabnya, kan derang dah kawin sekarang kan. Sweeeeeeeeeeet sangat. Mesti nostalgia2 biler tengok lakonan derang ni ek? Hihihi aku lak yang geli2 ahaksss.

Ni dari cite lain, tapi lagu ni pon besttttt pada zaman tu la. Nostalgia lagi... Sukati aku la... blog aku kan? Eh, ada scene kat langkawi laks dalam lagu ni?



Haaa yang ni bukan zaman srk. Yang ni zaman aku kecik2. Kira antara cite industan pertama yang aku tengok. DIL dan AASHIQUE.







Jangan mare la. Aku akan tambah dari masa ke semasa untuk kesenangan aku bernostalgia pada bila2 masa.

0 komen: