Thursday 20 November 2008

Nak Pergi Ke Tak?

Musim2 kawen nih, teringat time aku kawen arituh

13hb Disember nanti, ada perantin ex-staf kat tanoh meroh kelate. Baru jek dia transfer ke sana sebelum pose arituh. Lama jugak la dia kat sini, sejak zaman yayu lagi. Makanya, derang dah plan nak wat rombongan cik kiah ke sana. 12-14hb. Jumaat pegi, balik ahad. Persoalan sekarang, aku nak pegi ke tidak?
Memang aku dah berangan2 nak pegi kb dalam bulan doblas nih. Tapi tak tau lah biler. Dengarnya sekarang dah nak start banjir. Kos ke sana cuma rm30/seat. Kalo berdua, baru namploh. Tempat tinggal, aku rasa mesti ilpkb la kot. Standard la tuh. Iljtm ni merata negeri. Cakap je nak gi mana, hostel sentiasa tersedia. Kot lah.

Kalo gi sendiri, of course la kos nyer berkali ganda. Tapi, dari segi masa, gi sendiri lebih baik. Ikut sukati la nak pegi mana, biler2 kan. Tapi kan... kalo tujuan nya nak menyopping, memang elok la ikut rombongan nih, kan? Boleh save banyak tu. Dengan penye'save'an tu, boleh la dibuat menyopping jugak. Isyyy apa yang aku nak shopping ni benonya eh? Semestinya batik, tudung bawal, batik, tudung bawal, batik, tudung bawal.... Abis, kalo dah beli banyak camtuh, camne nak merealisasikan yang kat entry bawah tuh? Ye tak ye jugak?


So, nak pegi ke tak???

0 komen: