Wednesday 5 November 2008

Badi dan Kurus

Sorang kawan aku ni, ct namanyer, memang la kena badi orang mengandung. Kursus minggu lepas tu kira 3 kali dah dia sebilik ngan orang pregnant. Kalo aku tu, harus dah stress tuh. Dia lak, lum kawin pon.

Kelako lak dengar radio pagi tadik. Sinar. Ada sorang ni anto sms, masalah dia ialah;

... Seblom nih dia kurus. So, dia makan la sesuatuh nak naik berat badan. Masaklah nya sekarang, dia asik nak makan jek. Tu lum masaklah lagi. The main problem is, gusi dia sakit sebab asik ngunyah jek. Now, dia dah takleh makan. Hihihi ada pulak.

Aku ni jenis pemakan, kalo kena pada masa, tempat dan makanannya. Time raya arituh, memang la aku yang mula2 sampai dan last balik. Apa kata orang? First in last out? Gitu lah. Tapi bile time keje, memang la aku kurang makan. Atau boleh aku katakan malas makan. Kalo dah sarap, malas nak lunch and vice versa. Cemana nak naik berat badan ek? Kalo nak harapkan weekend, baru nak naik, ari minggu dah turun balik. Camno?

0 komen: