Friday 4 September 2009

Ada Ka Patut?

Tak patut!

Tak logik!

Kompius!

Blur!

Kalut!

Mental block!

Kenapa ni asia?

Ari ni ari jumaat kan. Aku ada kelas kul 8-9.30. Pastu dah free. Tapi, kenapa aku masih ada di kereta selepas pukul 8? Why? Porke? Kiu???

Lepas sahur tadi, tanpa memikirkan masa depan, aku sambung tido. Tiba-tiba, jeng jeng jeng...

Eh ayang, tak pegi keje ker?

Ha?(Blurrr)

Haaaaaaaaaaaaa? Dah pukul 8? Cemana nih? (takleh pikir)

Pergi je la keje.

Ok ok.

Berdesup aku gosok gigi basuh muka. Sibbaik dah mandi time sahur tadi huhuhu...

Abanggggggg cepat start kete. Abang niiiiiii kenapa tak kejut? Dah la ayang ada kelas kul 8 ni. Huaaaaaa...

Abang tak perasan. Tetiba tengok jam, eh kul 7 ke berapa tuh? Kul 8???

Hah? Cemana boleh tak perasan? Tak logik.

Iyerrr abang tekun sangat buat keje.

(tu lah akibatnya kalo bawak keje balik rumah). Takkan la tak sedar. Kan salu ayang gi keje tengah berita kat tv3.

Abang dengar je, tak tengok tv.

Heeeeeeeeeeee tak logik tak patut eee tak logik tak logikkkkkkkkkkk!!!!!! Abis, cemana ek? Nak punch card merah ke, tak punch kunun tertinggal kad kad rumah.

Abang cadangkan takyah punch hihihi. Abis, nak abang antar tak?

Apa kena mengena nya pulak?

Entah.

Eeeeeeeeeeeee dusy dusy dusy.

Ada ka patut? Nak kata dia tertido, tidak. Sibuk menanda kertas ujian itu ari. Kompius ai.

p/s boleh pulak follower tarik diri sebab aku takmo follow dia. patut juga kah? tak jadi follower tak semestinya kiter tak masuk blog dia. tapi takpe, bunga bukan sekuntum.

0 komen: