Tuesday 4 August 2009

Sorry Anon!

Naik sogan aku biler terjah blog2 orang yang membaca blog aku. Bukak yang ni hadis nabi, baca yang tu, firman Allah, yang ni tazkirah, yang itu ala novel pembangun jiwa. Haihhh agak2 derang ni nak tegur aku pon tak tergamak kot. Takpe takpe, fikir positif, derang baca blog aku untuk dijadikan sempadan kot. Nak bagitau kat anak2 derang, kamu jangan jadik macam auntie nih tau. Poyo lebih. Hahaha ada aku kisah?

Blog ini adalah coretan peribadi aku, bukan penerbitan umum macam majalah remaja. Nak komen boleh, tapi, kasik la nama. Takpon, antar email ke. Takde la sumer orang tau bahawa kamu menentang aku. Wah! Menentang tuh... Walo pon semua komen negatif akan di delete sesuka ati ku, tapi mesej tu sampai. Jangan la baling batu sembunyi tangan. Kang aku tembak ngan gas pemedih mata kang??? Nak condemn orang kalu, tulis kat blog sendiri ek? Aku memang sensitif, tak leh terima kritikan. So???

p/s dilarang counter attack!

4 komen:

ANAKIRANA said...

blog aku tak da gak wehh apa yg ko tulis tu

AyunasiA said...

cemana nak paham ayat ko ni ana? poning pale acik.

Anonymous said...

komen yg membina tu.....

Ct said...

Asia, saya tau..he he he...yg sebenonya saya malu gak ngan si anon tu...mesti dia pun x setuju ngan saya jugak...(bila sy baca cam terasa jugak!)

Tp, saya faham...kita meluahkan rasa x suka kita ngan cara kita sendiri..cth mcm awak luah kat sini...tp x semestinya yg realitinya kita ni teruk sangat kan???? kalau teruk mesti awal2 lg situkang menempel tu dah lari awal2 kan???? dan saya rasa awak pun mcm saya jugak...x kan nak cerita yg baik2 pasal diri sendiri2 kan??? nanti org kata mcm baik pulak....

Kalau si Anon tu baca entry awak dr mula lg, mesti dia tau awak ni org yg mcmana...x kan le x tau pasal hukum hakam ni....ye tak??? cemana pun saya sokong awak....sebab...kan saya dah kata...kita ni byk persamaan...rasa cam suka sebab rupa2nya ada jugak org yg berperasaan sama ngan saya....(umpama membaca luahan hati sendiri) bukan x boleh nak terima nasihat...tp...bila berada dlm situasi kita ni...Sendiri mau ingatla.....