Friday 28 August 2009

Gara - Gara Facebook dan Tersentuh Hatiku...

Tidak seperti orang lain, aku tidak terjebak bercucuk tanam di fb. Sebaliknya, aku hanya lebih banyak terkenang zaman dulu2. Dalam fb, aku terjumpa kawan2 smbm yang tak pernah aku ceritakan di dalam blog ini. Ya, selain sekolah semenchu, aku juga pernah bersekolah di sekolah bandar mas. Lain kali lah aku citer pasal tu. Sekarang ni mood nak dengar lagu zaman aku form 1 dan form 2 di smbm. Mungkin ini antara lagu2nya.

Pertama : Mac Ruhayu, Ditakdir Kita Bersama



Kedua : Azura Aziz, Bukan Aku Tak Sayang



Ketiga : Mimi Asmida, Wardah





Keempat : (MOST RECOMMENDED! KALO KORANG TAK KLIK, TAKMO KAWAN KORANG :P) Mimi Asmida, Keikhlasan (tapi ni macam form 3? lupa)



Ada satu lagi lagu Ku Redha Sendiri nyanyian Klthsom tapi embed code dia disable plak. Dulu aku panggil dia keletum je, susah no nak nyebut ejaan nama dia.

Argh!!! Giler arrr lagu2 ni. Aku rasa macam nak nangis dengar. Bukan sebab lagu tu sedih beno. Tapi sebab kenangan lama yang terbayang ketika mendengarnya. Tersentuh hatiku. Apa yang aku emo tak pepasal nih?

5 komen:

adipro said...

Ingat lg pada "Man Tonjang" smbm?

AyunasiA said...

ingat. baru je tengok gambar kelas form 1 kiter. comel2 je masing2.

adipro said...

haha.. wei kasi up la gambo tu.
smua comel, cuma tonjang tu jela yg xcomel. sama tinggi dgn cikgu undertaker (ntah sape name dia, cikgu norizan ke hape..).

camne pose kat kota? aku dh lama xbalik.

asia said...

cikgu undertaker eh kiter panggil dia, lupa aku. cikgu sejarah kan? norizan ler tuh.

kang aku dah beli kemre baru aku kasi up itu gambar. ko la yang paling comel kikiki.

adipro said...

haha.. dulu comel la. skang pun comel jugak kot! huhuu.