Wednesday 30 December 2009

Perpisahan Itu Terbayar Sudah : Jadik Lah... Daripada Tak Dapat Langsung


Alhamdulillah... selepas lebih setahun kawan2 ku berjuang, naik turun AG, akhirnya petang kemarin (isnin) dah masuk pon duit claim kami yang tertangguh sejak erkkk 2 tahun kot. Walo pon tak dapat penuh seperti yang diharapkan, tapi boleh lah kan. Daripada tak dapat langsung. Lepas lah jugak aku nak clearkan credit card yang dah aku lenjan kat langkawi tuh huhuhu.

Khamis lepas, aku masuk keje, member tefon bagitau duit masuk next week. Maknanya minggu ni lah kan. Haihhh baru aku nak rasa muflis sekejap, dapat pulak durian runtuh. Tak sesia aku sakit2 kaki soping sakan dan mengkayakan idaman surirumah. Berbaloi-baloiii...

Dan untuk itu, aku kena lah menunaikan janji serta memberi elaun kesusahan kepada suami ku yang dah aku tinggal2 kan selama setahun itu. Nak tau apa yang dia mintak? Ni hah.

Terus tak berbaloi-baloi lagi dah. Dah siap survey rege plak tu. Tak boleh tahan.

0 komen: