Wednesday 30 December 2009

LIMA

Bukannya aku ketinggalan feri. Lima di langkawi memang dah lepas dah. Yang aku maksudkan di sini ialah ulangtahun perkahwinan ku yang ke-lima pada 25 Disember 2009. Dah cukup sebelah tangan.

HAPPY ANNIVERSARY AYUN-ASIA!

Terlampau excited nak cuti, langsung terlupa nak wat entry pada hari tersebut hihihi. Line tefon kat umah pulak dah kong sejak balik langkawi. Nak kata modem kena sambar, aku siap cabut segala cable, siap ngan cable line tefon tuh aku cabut. Tau, balik aritu takleh sambung. Pc ke modem ok, tapi modem ke internet takleh. Tefon pun takde bunyik tuttttttt. Dah try panjat bumbung, ok jek. Tefon 100? Hampagas. Kan derang outsource kan customer service dia, kan? Nak menyampaikan maklumat dari kl ke bp ni aku rasa macam menunggu orang balik haji naik kapal layar jek. Potong kang!

2 komen:

Unknown said...

Tapi kalau potong..orang kata P1 Wimax tu lagi hampagas. Connection slow giler..pas tu asyik kejap ada kejap takde. Ni pengalaman dari seorang kawan yang dah potong n gunakan yg baru tu..huhu

AyunasiA said...

acah je kak yus. lum cukup setahun. kan ada kontrak hehehe