Monday 14 December 2009

24 Season 7 Best!

Yeay! Aku dah abis tengok 24 dengan jayanya. Dah siap ulang separuh lagik. Bukan apa, tengok first time tu macam ala2 blur. Second time baru lah ooo patut lah..., ooo rupanya..., gitu lah. Huwargh!!! Ngantuknya bijik mata ku. Yang mula2 tengok tu, 4 malam berturut2 aku ngadap citer tuh. Sibbaik encik hairul takde hikhik.

Secara keseluruhan, aku sangat puas hati dengan jalan cerita nyer untuk musim ke-7 nih. Menonton 24 ni memang banyak turun naik tunggang terbalik. Memang dari season 1 lagi cenggitu. Cuma yang paling jelas, setiap season, jack sentiasa menjadi mangsa keadaan. Sian dia tau. Asik kena tangggggggggkap jek keje nya. Tapi yang kali ni punyer takde babak2 sedey part ending nyer. Kalo season 3 tu memang touching oh.

Pernah tak aku beritau bahawa 24 bermula di malaysia? Lebih spesifik lagi, kuala lumpur? Ya, memang betul. First scene untuk season 1 bermula dengan gambar klcc dan kuala lumpur. Tapi orang tu cakap slang indon la. Maknanya orang jahat yang kat kl tu ialah pendatang dari indon kot huh. Unbelievable? Believe it heheh.

1 komen:

Ziman said...

Aku tengok x habis la...scene yg last aku tengok, president kena penampar dgn jeneral JUMA.
Frust betul. Engkau boleh tolong aku x. dptkan DVD kesudahan filem tu.
Tolong Email aku kalu boleh tolong
sonia1880@lycos.com