BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 6 May 2010

Perpisahan Itu Terbayar Sepenuhnya - Terima Kasih dan Syukur Alhamdulillah


Akhirnya, segala persoalan, penantian dan pengharapan telah menemui noktah. Kalau nak diceritakan memang panjang, tapi, dipendekkan cerita, semuanya sudah selesai.

Segalanya bermula dari entry INI. Kemudian, dapat tau, itu semua sandiwara belaka. Tiada black and white. Hampa je semua orang. Lepas setahun berlalu, kami kembali menuntut janji. Ehhh janji mulut pun kira kategori janji yang mesti ditepati gak aper. Tak lama kemudian (selepas pindah sini), aku mendapat berita INI. Tapi, cuba kira, dari tarikh tu, sampai sekarang, ada setahun tujuh bulan kan? Lama gilos. Dan akhir tahun lepas, aku mendapat INI. Dan encik hairul pun mendapat INI hihihi.

Selepas itu, kami cuba meneruskan misi untuk menuntut kembali yang selebihnya. Memang tamak haloba, kan? Bukan begitu. Sebenarnya kami dah banyak 'melabur'. Selain duit, masa juga. Sebenarnya, kalau derang tak janji apa2, kitorang pon tak tau dan tak kisah.

Dan akhirnya, pada hari ini, semuanya telah menemui noktah dengan entry INI (takyah klik, memang takde link dah hihihi). Ini lah entrynya. Sekarang masa untuk meraikannya. Jom kawan2 JP*K, kita open table!

Pengajarannya, perkara yang baik akan datang kepada orang yang sanggup menunggu a.k.a. sabar.


0 komen: