Wednesday 29 April 2009

Susah nyerrr Suami ku Tall, Dark and Hensem...


Hahaha sila muntah warna pelangi. Baru sekejap tadi ada call lagi. Kebetulan aku yang angkat. Actually telefon di share bersama 12 orang yang lain, so nak tak nak terpaksa angkat la kan. Sekali, rupanya2 betina tuh lagi. Hangin tak? Pastu aku terus letak dan call operator. Aku tanya kat dia, siapa orang yang call aku tadi? Dia cakap orang dari parit raja. Pastu aku pesan kat operator, pasni kalau ada orang call nak sambung kat aku, tanya siapa dan dari mana. Kalau bukan dari kementerian or jabatan or orang dalam2 ni, jangan sambung kan. Sebab, kalau kawan2 mesti call henfon kan. Silap haribulan tu beb. Isy, rasa tak best pulak terpaksa demanding cenggitu.

Tapi, selepas tu dia call lagik. Kot2 dia dah dapat direct line kot. Cis!!! Kali pertama aku biarkan tak angkat. Kali kedua aku angkat, kot2 la kan betul orang lain carik orang lain ke kan. Aku angkat tu, aku diam je, pastu dia yang cakap, saya nak jumpa awak la asia... Aku terus letak. Alamak... takut dia dah ada kat depan jek nak terjah aku. Jadik drama la pulak kang. Alahaiii... ni lah masaklah nyer dapat suami yang baik hati, peramah dan hensem.

Malam tadik, tengah lipat2 kain, tetiba tah cemana aku kerasukan. Pelik betul. Tapi aku sedar, cuma, entah, tak tau nak cakap cemana. Boleh aku tetiba marah2 abang sebab layan betina tu telefon. Aku rasa macam abang pun bersalah jugak sebab jawab call dia kat ofis. Pastu marah2 sebab tak tukar nombor telefon sampai sekarang, selepas hampir 2 tahun kes ini berlaku. Kira macam orang kena rasuk la pulak gayanya. Teruk kan? Takkan kena mandrem pulak aku nih? Memang malam tadik aku terskip mengaji pon. Tu pasal roh aku kurang kenyang tu kot hihihi. Tapi kalau rasukan mesti kiter tak sedar diri, kan? Tu maknanya memang diri aku la tuh. Sendiri yang tak kuat semangat. Cemana aku tak hangin, tiap2 malam betina tu sms, bawak anak gi gunting rambut la, rindu sampai nak demam la. Kalau korang, apa korang rasa? Aku ni dah lah jenis tak berapa sabar. Dan sabar sabar pon, sampai masa meletup jugak. Haihhh...

p/s dia call lagi, aku suh kak ita angkat. memang bangang. ada ke terus cakap, saya nak jumpa awak. pastu tanya aku balik kul baper la, aku kat mana la. weiiiiii ni ofis gomen ler budusssssssssss... salam pon tak bagi, tetiba je. memang dasar betina la kau. kak ita pon takut hihihi...

p/s 2 siapa boleh bagi cadangan bentuk tindakan yang sesuai di lakukan?

p/s 3 ehhh berapa kali dia nak call daaa. ni call lagi, cakap ngan kak ita. siasat lagi aku rehat kul baper la, balik kul baper la. terasa macam artis glemer la pulak, peminat fanatik sibuk nak jumpa uhuksss.

opssss sorry kerana bahasa ku agak kasar.

0 komen: