Tuesday 14 April 2009

Kepenatan 3

Opsss! Saper kater kepenatan aku berakhir di situ? Semalam aku berjalan lagi. Kali ni pergi ke melaka pulak. Ada open da jugak. Tapi disertai dengan jtm robot challenge sekali. Bahagian aku ada antar 1 team. Nak jugak aku tengok apa yang derang buat sampai tak tido bermalam2 dan tak masuk kelas tuh.

Kami pergi satu bas. 20 orang budak aku, 20 lagi budak ie. Pengajar yang ikut, aku, kak marina dan aisyah. Sebab sumer pempuan, tu yang aku ikut tuh. Sampai sana, betul2 menteri sampai. terus masuk dewan perasmian. Wah! Gimik bunga api meletup2 lagi. Hehehe tapi takleh lawan gimik kami ari sabtu lepas. Rahsia.

Lepas rasmi, terus bermula pertandingan peringkat kumpulan. Kira liga lah nih. Asik tak lepas je naik kargo tuh, cemana nak ketuk gong? Huhahuha, kami balik sebelum abis perlawanan. Tapi team ie dapat masuk ke peringkat seterusnya hari nih. So, kiter doakan saje lah.

Time balik tu, hujan pulak. Bebudak pulak lum makan. Dusy dusy. Derang ni betul la macam budak2. Hehe memang budak pun. Tak geti nak cari makan sendiri. So, terpaksa lah bas berenti makan. Tak nak pulak makan kat rnr. Sudahnya, bas masuk bandar melaka dan berenti kat dataran pahlawan. Kami pon makan la sekali kat bazaar depan muzium samudera tuh. Sempat lah jugak masuk plaza apa ke namanya kat dataran pahlawan tuh.

Abis makan, bas nak lalu jalan dalam jek. Adoi laaaaaaaaa. Aku dah penat gilos nih. Berenti lagi kat masjid depan sekolah tengku mahkota ke haper nama nya tah. Sampai opis dah kul 9pm. Sampai rumah lebih kurang 9.45pm, isi minyak dulu.

Malam tadi, dalam tido, dah terasa2 tekak perit. Bangun pagi terus minum air asam. Dah kurang peritnya, tapi sekarang dah mula demam. Aku ni kalau demam sensorang, mula lah nak nangis je. Macam sebatang kara gitu. Huhuhu over betul. Esok mc kot. Babai.

p/s kepenatan 4 : weekend nih sambung jalan lagi. kali ni, selandar melaka pulak. Adoiiiii!!!!!

0 komen: