Thursday 2 April 2009

Foto - Foto Sahaja

Sorry! Aku nak balik kampung. Jap gi nak bertolak. Ni kat opis abang, update antivirus plus update blog sekali. Saje ambik cuti untuk menjadi kaya sedikit hihihi. Ada misi kat kampung. Kepada yang berjaya dalam peraduan, saya akan umumkan pemenang pada minggu depan ya. Tata!


Inilah rupa steamer pau pesta. Sejak aku post pasal pau pesta tu, banyak plak gerai baru yang aku jumpa. Selama ni tak nampak pon.

Papan iklan dia. Nampak benda ni, cecepat bagi signal okeh?


Giler ah! Minggu lepas, keje aku asik mandang kiri kanan jalan je, mencarik pokok nih. Nah! Banyak gambar dia aku ambik.

Lagi

Lagi. Ni tak nampak sangat sebab dia berderet dan ambik dari dekat

Eh, ni yang pokok besar belakang tu tau, bukan yang depan
Actually ada banyak lagi tapi ni je yang berjaya di upload oleh suamiku.
p/s alamak! gambar pau dah terdelete. tapi tak penting ar. gambar pau je pon.

0 komen: