Thursday 11 June 2009

Kesian nyer...

Khamis, 11 Jun 2009

Balik kerja kelmarin, aku terbau aroma durian. Mesti jiran sebelah no makan durian. Biler abang masuk rumah, dia terus senyum2, ingat aku beli durian lah tuh. Kesian pulak nengok. So, semalam aku pon singgah ler kedai durian fevret ku.

Belum aku tarik hand brake, dia dah melompat (exxagerate sket).

"Lama tak datang..."

"Hehehe. (dalam ati : dah tak musim durian, cemana aku nak datang. gerai dia pon tak bukak)"

"Berapa biji mau."

"Eh eh tu berapa inggit tu?"

"Tujuh ringgit. Kasik lu nam ringgit la. Ni durian kawen, lu salu beli"

"Errr takmo la, nak test yang ni dulu. Yang tiga inggit nih."

"Ni durian kampung haaa isi tak tebal."

"Takpe takpe nak try yang ni dulu."

Huhahuhahuha aku beli 3 bijik, dia kasik free sebijik. Baik punya marketing strategy. Setiap bijik dia bukak.

"Tak masak kiter tak bagi..."

Ok lah, semua masak. Bestttt...

Larat makan sebijik setengah jek.




2 komen:

Yayu said...

Sblom bersalin mesti nk mkn durian puas-puas

AyunasiA said...

eee mesti setiap ari kentut bau durian neh...