BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 3 January 2012

Tahniah, Encik Suami!


Tengah kami bercoti2 sakan minggu lepas, tetiba dapat tau yang besok tu akan berlangsung majlis APiC di yuthm. Dan encik suami adalah salah seorang daripada penerimanya. Alahai... dah lah benda tu bukan selalu, kan... Tak dapat pergi lah pulak. Tak dapat bergambar2 ek?

Balik opis semalam, terus encik suami terjah pendaftar untuk menuntut hadiah. Aku lak yang tak sabo nak balik rumah hahaha. Dan bila balik, semestinya akulah yang tukang bukak hadiahnya hehe.

Ini semua tak berapa penting... bagi aku la.






Tapi yang lebih penting ialah mende ni...

Yeay! Nak beli...

Woi! Saper nak bagi ko duit tu? Ah, tak kisah lah. Duitmu duitku jua.

Jam lagi.


3 komen:

ayza ukashah... said...

wah...best...sharing is caring kan???

AyunasiA said...

sharing la sangattt...

Irfa said...

bestnya :)