Monday 19 July 2010

Keraian

Frust nyer rasa bila tak dapat update seintensif selalu. Entah. Nak kata takde masa, banyakkk sangat. Draf pon dah berlambak. Tak terpublish. Sebabnya, bila taip masa tu, tak publish, kendian2 baca balik, macam tak sesuai. Buat new entry. Berulang2 camtu.

Tetapi, hari ini. aku menggagahkan diri untuk mencari bahan entry. Sampai macam tu sekali susahnya menjadi penulis blog. Dah macam reporter pulak kena keluar cari gossip. Jadi, aku korek2 fail dan terjumpa lah gambar2 ini. Takde la lama sangat, dalam 2 minggu lepas punya.

Gambar2 ini aku ambil sempena meraikan KJ aku yang akan cuti belajar. Nak kata majlis perpisahan, tak jugak, sebab tetiap pagi/petang mesti nampak dia kat tengah jalan.

Dapat hadiah lagi. Eh, akhir2 ini asyik dapat hadiah je. Law of attraction ke ni ek, cik luna mayo?

Saper yang sepatutnya bagi hadiah, dan siapa yang sepatutnya bagi ucapan sebegini?

Dapat mug cantik. Mesti beli kat kletan paghit ghaje nih.

Ini ler orang yang bagi hadiah. Kali ni, kiter bagi dia hadiah pulak.

Minggu tu, tiap2 ari ada jamuan makan. Suker! Yang ini jamuan jabatan kami.

Menu2nya, roti jala, sambal kacang, ...

Rendang daging, kuah kacang...

Sate dan nasi impit.

Sangat sedap dan kenyang sampai besok pagi. Makan free, memang sedap hehe.

Itu je.

2 komen:

luna said...

yg hadiah tu aku tatau le..tp yg bab makan tu sahih law of attraction..kan ko buh kat status FB tu psl lapar?

AyunasiA said...

lub: eh, lapar tu hari ni, makan tu minggu lepas. pon kira LOA ker?