BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 22 July 2010

Caraku Menghadapi Pujian

Komen 1 :

A: Sedap lah siahhh pulut ko nih. Aku tak pernah masak pulut. Rendang pun, kalau aku masak, sikit2 nak rasa, sikit2 nak rasa.

N: Alahhh saya hentam je kak. Masak ikot resepi. Pulut bukan rasa macam nasi ke? Tawar? Apa yang sedapnya? Tapi aku positif, mungkin macam beras, ada beras wangi, beras hancur 15%, ada hancur 5%, jadi ada la juga nasi yang sedap dan tak sedap kan... Macam nasi lemak juga, ada yang sedap, lemak, ada yang tida. Eh, tau tak? Aku lupa nak beli beras serindit masa kat kota baru aritu. plannya nak beli kat kb je sebab kalau beli kat rantau panje atau pengkalan kubor, terpaksa menahan perut buat muka berani kerana benar bila lalu kat kastam dan upp. Last2, lupa terosss.

Komen 2 :

B: Saya suka rendang. Ni kena belajar ngan kak siah nih...

N: He, sedap ek? Akak pun rasa sedap jugak hahaha...

Komen 3 :

C: Asiah, tadi akak makan rendang asiah. Sedap. Lembut. Camne boleh lembut ek? Rebus dulu ker?

N: Eh, lembut ke? Kenapa saya makan asik dapat yang liat jek? Takde la pulak saya rebus2 dulu.

Elehhh malu2 pulak. Cakap je lah, terima kasih, kan? Nyampah!

0 komen: