Thursday 15 July 2010

Jangan Banci Bilang Cinta


Yeay! Aku sudah selamat dibanci pada 8 Julai yang lalu. Masa dia datang tu, aku tengah memotong kain kat depan. Isy, kacau betul la.


Ini pertama kali aku dibanci. Pernah la, masa tahun 1990 kalau tak salah, tapi aku tengok je, tak masuk dalam ini pelem. Teringat masa banci 2000, aku baru je register degree. Masa tu ada la beberapa kawan aku yang wat part time membanci.



Kelibang kelibut aku angkut kain2 yang sedang dipotong sampai terjatuh la kapur yang baru ku beli ini. Hampagas betul!


Dah. Aku belum ada mood nak menceceh. :(

5 komen:

Unknown said...

Apsal tajuk takde kena mengena dengan entri ni..hehe

Ajzie said...

tajuk nya sungguh berminat nak baca citer penuh kan Yus ..... sekali baca kapur baju plaks yang patah hehehehhe..

AyunasiA said...

hihi taktik kotor ek. tukar benci kepada banci je kak...

Luna said...

aku rasa cam banci tu selalu je ada,tp upa2nya 10 tahun skali ek?

mungkin aku mengkategorikan skali banci penanaman padi dan banci perniagaan..hehehe

AyunasiA said...

ada banyak jenis kot lub. yg 10 tahun ni mmg detail. tahun lepas pon ada gak org tampal kertas banci tu kat rumah aku, tp x tau saper. pra-banci kot.