Thursday 12 March 2009

Rakyat Malaysia Di Dubai dan Saper Pernah Pergi Dubai, Hello!


Kutuk lah aku, kutuk kutuk kutuk sila kan. Aku tak marah kali nih. Kutuk lah aku sebab aku sengkek dan takde duit nak beli tiket kapal terebang untuk pergi ke Dubai. Huaaa!!! Boleh tak aku nak gadai kan sofa aku kat pajak gadai ar rahnu yapiem supaya aku leh ada duit untuk tambang pergi balik? Nanti dah balik aku tebus balik. Boleh tak? Boleh laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Ok, nak salah kan saper ek? Aku ni memang suker carik salah orang hehehe. Boleh jadik peguam cara tak? Jom kiter salah kan suami ku dulu sebab pesalah nombor satu dah tentu lah aku, sebab tak geti kumpul duit, kan. Ok, abang bersalah sebab nak pergi jejauh. Memang lah cecita dia nak gi obersi tahun nih, tapi, kok ye pon kan, pegi lah yang dekat2 je dulu. Contohnya, singapore ke, indonesia ke, thailand ke, brunei ker, filipina ker errr apa lagi ek? Pendek kata, yang tambang nyer murah2 lah. Haiyaaaaa boleh plak dia pegi jejauh terus. Hangin tul aku. Tak pepasal takleh ikot.

Pesalah seterusnya ialah kwsp. Aiyak? Boleh plak? Hihihi sukati aku lah. Kesalahan dia ialah tak leh kasi kuar kwsp untuk melancong hahaha. Gilo ko opo? Alah... dah takde saper nak tuduh, hentam je lah.

Seterusnya, kiter salahkan air asia dan juga mas. Hahaha memang salah besar arrr derang ni sebab tak kasik tambang murah.

Dan akhir sekali, a*dtecbp. Wahahaha nak juga salahkan gomen sebab tak offer benda2 cenggini kat pusat2 latihan. Kami pon nak bentang2 sambil melancong percuma jugak. Cer derang wat macam uni tuh, dah tentu kami akan berusaha bersungguh2 untuk membuat paper seperti di ipt tuh.

Tapi, ini lah keistimewaan menjadi seorang academician. Boleh pergi ke mana2 mengikut kesukaan sendiri.

SO, KEPADA SESIAPA SEPERTI TAJUK DI ATAS, AKU NAK TANYA, APA ADA KAT SANA YANG AKU BOLEH KIRIM? CONTOH, TUDUNG, KAIN, TUDUNG, KAIN, TUDUNG, KAIN, PINGGAN, BAJU, TV, HENPON, MESIN BASUH, PETI SEJUK DLL. OK, ITU MENGARUT. CONTOH.

Moral of the story, kumpul duit banyak2 okeh?

0 komen: