Sunday 26 February 2012

Hidung

Baru2 ni aku ada beli benda yang kasi keluar benda yang clog in your pore tu (hahaha apa ke benda tu?). Alaaa kalau brand bi0re tu namanya bi0re pore pack. Tapi aku beli yang wats0n punya. Murah, dengan harga yang sama, aku dapat 2 pack contain 10 sheets each. Value buy, kan?

Dan bila aku membuat operasi tersebut, encik suami adalah teruja dan ingin turut mencuba hikhik. So comel of him. Maka, sebagai isteri yang to'at, aku pun tepek la benda tu di hidungnya. Dan bila dicabut, wow! Banyak giler whitehead yang melekat. Tak rugi aku beli yang murah punya. Aku rasa takde beza kot yang murah ke yang mahal. Gamnya melekat sampai sakit juga bila nak dicabut.

Lepas tu, dengan bangganya beliau menunjuk2 hidungnya yang clear tu kununnya.

Beberapa hari kemudian beliau berkata, sejak dia buat benda alah tu, setiap kali bercakap dengan orang, mesti dia akan tengok hidung derang hahahaha. So, kawan2 encik hairul, sila jaga hidung anda. You will be watched!

6 komen:

ayzaqaysukashah... said...

cecube bawak opis...nak try gak...ape brand tu kak???

Yayu said...

Hahahahahahahahaahahahahah......

Irfa said...

watson ek..aku beli biore tu mahal la.buleh la try watson pulak lepas ni

pakai putih telur dan tisu pun bagus gak tapi letih nunggu telur tu nak kering.lambat yg amat

AyunasiA said...

ayu: watson kot. selama ni takut nak guna. trauma pernah terlama sgt biarkan, melekat sampai sakit nak cabut. rupanya pakai 10-15 minit je. tu pun meleleh gak air mata time cabut. over je.

AyunasiA said...

yayu: rasanya bukan kat opis je, kat mana2 pun dia tgk hidung orang sekarang ni hihi.

AyunasiA said...

pernah gak, jaman2 dulu pakai telur, tapi mmg lama kot nak tunggu kering. dengan baunya lagi. plus, tak pasal2 terpaksa makan telur goreng pastu sebab banyak lebih kan...