BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 2 February 2012

Sejati, Baik, Sabar

Falun Dafa. Pernah dengar? Aku pun tak pernah dengar sebelum ni. Sehinggalah hari sabtu lepas. Sedang aku nak balik dari k4, ternampak pulak perarakan ni.

Ada pancaragam tian guo.




Gadis2 comel.

Lantern kot nama benda ni?

Gadis2 comel lagi yang melakukan persembahan latihan falun gong.


Dan gendang pinggang.


Apo ko bondo falun dafa ni? Ia juga dikenali sebagai falun gong, merupakan 5 set latihan qigong iaitu pergerakan perlahan dan mengajar prinsip alam semesta iaitu sejati, baik, sabar. Bermula di negara china pada tahun 1992, diasaskan oleh encik li hongzhi. Rasanya dia ala2 taichi bagai tu kot. Qigong tu kan macam taichi2 gitu kan? Untuk kesihatan. Aktiviti falun gong ni percuma, sukarela dan terbuka. Nak tahu lebih lanjut, sila kunjungi laman web mereka.


0 komen: