BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 18 March 2011

Bole Chudian




Dah abis demam boliwud baru la rajin nak tulis. Ini semua salah radio kereta kancil yang rosak. Itu ari aku servis ekon. Pomen tu bukak betri. Langsung tak dapat dah mana2 siaran. Padahal dah betul dah frekuensinya. Jadi, sebagai alternatif, terpaksa lah aku bukak kaset. Kaset lagu2 hindi yang aku rakam. Nostalgik.

Aritu kan aku tengok citer2 hindi srk kan. Pada masa yang sama, srk berada di melaka kan. Pada masa yang sama jugak srk kuar kat tv dalam iklan jam tag heuer kan. Jadi aku pun godeh2 la yutiub sambil melayan lagu2 hindi. Dan terbukak vc boleh chudian dari filem k3g nih.

Masam musim k3g, aku berada dalam tahun kedua pengajian. Rumah sewa kat seksyen 7. Masa tu, tetiap malam aku layan hindipower. Hari apa tah, ke tetiap hari ada carta? Tetiap hari kot. Carta hindipower. Dan lagu bole chudian ni adalah antara lagu yang pernah jadi juara selama berbulan2. Paling lama aku rasa. Dan pada masa tu, aku rasa, macam selamanya lah lagu ni akan jadi juara. Sebab lama sangat. Tapi, lama kelamaan, berakhir juga musim k3g. Maka berakhir lah juga lagu ni jadi juara.

Itu je, Sebenarnya nak bagitau perasaan aku yang 'macam selamanya lah lagu ni akan jadi juara' tu je hehehe.

0 komen: