Monday 23 February 2009

Adakah Fidjit Itu Benar? Bilkul Sahih?

Salah satu kesukaan aku ketika menyerfing blog sendiri ialah membaca senarai fidjit. Dulu aku dikatakan online dari tangkak, sekarang dari bangi plak. Tipu ah ko ni.

Apa yang aku cari di segmen fidjit? Aku suka tengok apa yang orang gugel sehingga mereka tersinggah ke blog aku. Kekadang tu memang kena blog aku ngan benda yang dicari. Tapi yang banyaknya memang takde kena mengena langsung hihihi.

Tiba2, kecut perut aku sekejap tadi. Biasa aku tengok orang gugel nama 'ayunasia'. Tak kisah lah. Mungkin orang tu tak link blog aku dalam senarai feveret mereka. Tapi tadi, ada orang gugel nama penuh aku, siap ngan nama bapak lagik. Aiyak? Siapakah dia? Adehhh kecut perut aku memikirkannya.

'HELLO, SIAPAKAH ANDA YANG SAYA MAKSUDKAN? SILA TINGGALKAN JEJAK OKEH?

p/s please...

0 komen: