Thursday 8 March 2007

Biarlah Gambar Bicara Sendiri


Negeri Kedah Darul Aman


Isi minyak di stesen Gerik


Tasik Banding


Servis diri di sini


Terowong


Sempadan Negeri Kelantan


Budget Hotel


RM75 per night


Suria Hotel Kota Bharu


Ke Zon Bebas Cukai pengkalan Kubur


Pintu masuk ke Zon Bebas Cukai


Gambar wajib snap di Kota Bharu


Kita makan dulu


KBMall Kota Bharu


Tempat kami solat di Kubang Kerian berhampiran simpang ke Terengganu


Nostalgia la pulak : Ombak menghempas pantai di Dungun


Nostalgia lagi : Kedai makan selalu singgah dulu di Sura Gate


Nostalgia : Rumah sewa lama ku.
Kereta Wira milik Nik, housemate ku. Kereta kelisa kawan baru Nik kot. Masa aku duk dengan Kak Yan, kereta dia kat dalam, kete aku kat tempat kelisa tu. Masa aku dengan Nik, kete aku kat dalam, kete Nik kat tempat aku dulu. Sekarang... Seniority betul.


Nostalgia lagi : Kedai makan hari-hari singgah. Menu Nasi Sup; Nasi dimakan dengan sup tulang, sambal tumis, timun dan telur masin. Tiap hari beli nasi dengan lauk ayam sedap dan sayur kacang panjang bercampur hati dan pedal. Kadang-kadang beli teh o peng sekali waktu lunch. Beli lauk untuk lunch dan dinner.


Ex-employer : Masih seperti dahulu.


Papan tanda baru, tempat para Sarjana. Bangunan akademik. Tidak kelihatan blok baru di sebelah kanan gambar.

0 komen: