BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 5 October 2011

Tak Perasan Langsung!


Short update.

2007. 4 tahun lepas. Ialah ulang tahun kemerdekaan negara kita yang ke-50. Tapi baru tahun 2011 ni aku perasan lambang '50' kat belakang duit rm50 kiter ni. Itu pun sebab sorang bil tu yang mengumpul duit2 berlambang ni. Eh, aku pun nak kumpul jugak lah! Tapi masalahnya duit tu duit rm50. Kalo rm5 takpe lah jugak, kan? Isy, susah2 je. Simpan satu je sudah lah.


4 komen:

ayza ukashah... said...

nak jugak...saya takde jumpe pon

HappyIrfa said...

ada satu..konon selit la sgt.tak tahu la bape lama selit.lama2 nanti tergadai jugak la kot

♥ manje ♥ said...

um tak perasan pon selama ni... ~

Anonymous said...

Assalamualaikum,

saya pun kumpul juga, sbb rasa mcm agak susah juga nak dpt yg ada logo "50" tu. tapi cama wak ckp, dah la note 50. sy kumpul 2 je dah la, perit beb hihihihi