BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 17 October 2011

Akak Melah



Aku suka lagu2 kak melah. Siap beli vcd karaoke dia lagi. Lagu yang paling aku suka ialah diam2 jatuh chenta. Tapi, ada beberapa lagu yang aku tak pernah dengar dalam vcd tu. Tapi selepas aku beli cd ini pula, semua lagu aku dah hapal. Bila bukak vcd karaoke tu balik, boleh la nyanyi dengan selamba lagu2 yang aku tak pernah dengar dulu tu. Dan dengan tak semena2, aku terminat lagu madah dan kerenah. Mari dengarkan bersama2. Ini lah lagu yang aku nyanyikan sekuat hati bila mengantuk ketika memandu pulang dari kerja.


Senarai lagu.

Ada 24 buah lagu. Ekceli dia ada album kompilasi 20 lagu yang ada lagu baru maharaja. Tapi ni universal ngan musicvalley buat kompilasi ni pulak. Dia ada banyak artis, cover kaler coklat gini. Rasanya kat musicvalley je ada jual. Lenkali aku nak beli ukays punya pulak.

Dulukan kumpulan xpdc ada lagu c.i.n.t.a kan. Kak melah pun ada lagu mengeja ok. S.a.y.a.n.g. Bergema2 lagu tu. Sekarang ni satu cd ada dalam kancil, satu lagi dalam ah. Tapi aku suka yang dalam ah sebab ada lagu diam2 jatuh cinta dan lagu madah dan kerenah tu.

Masa kecik2, aku pernah lah main mekap2. Along yang mekap kan kitorang. Dan bila aku tengok kat cermin, spontan aku berkata, 'macam ramlah ram.' ???

0 komen: