BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 28 October 2011

Ahlan Wa Sahlan


Hari ni student cakap, aku macam orang arab hahaha. Tah pape. Tapi sebabnya memang jelas. Aku pakai jubah yang dibeli di makkah. Dari belakang dah macam mak arab la sikit2. Punya lah lama beli, baru hari ni nak pakai. Bukan apa. Jubah arab ni semua besar gedobos. Panjangnya ok, tapi tang bahu nya tu, memang gedoboh. Jadi, ambik masa sikit la nak pakai. Kena repair dulu. Aku memang tak sabar sikit bab alter2 baju ni. Kalau tengah menjahit pun, kalau tersalah ke haper, aku boleh tinggalkan dan2 tu jugak. Leceh kot. Dan pada hari cuti dipavali aritu, aku tergerak ati lak nak repair. Tergerak ati tu sebab tengok program berkaitan haji kat tivi.

Tu jer. Eh, ada gambar.

Makanan di pagi dipavali, lontong daging (lauk daging rendang).

Lontong campur (ada daging, sotong, paru, ati dll.)

Orang arab ituh.

1 komen:

HappyIrfa said...

mak arab mane ada pakai tudung kaler kaler2...kalau ko pakai sut hitam semua dengan tudung baru konfem mak arab.hehe..
kat opis aku ni jumaat mmg ramai mak arab tapi hidung tak semancung yg ori la :-)