BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 30 September 2011

Aktiviti Kerja


Fuh! Penat seh. Minggu lepas aku tak cuti. Keje sabtu ahad sampai lah ke hari ni. Tu yang tiba hari jumaat ni, rasa lega sesangat. Tak sabar nak berehat di rumah.

Sepanjang minggu lepas juga aku mengikuti bara'an taman dengan jayanya. Kononnya nak follow sampai habis. Tapi, hari ahad tu aku sudah jatuh sakit. Penat sangat agaknya. Selain makan minum yang tidak terkawal panas sejuknya. Semua main belasah je. Tapi kata encik suami, demam rindu huhuhu. Agak pelik di situ. Boleh la, buat sedapkan ati.

Jadi, hari sabtu lepas aku dah mula menyibuk. Ekceli tugas aku tak sibuk pun sebelum hari kejadian. Hari kejadian je sibuk. Bukan sibuk banyak keje pun. Sibuk menahan sabar dengan katerer huhuhu. Sabar je lah.

Tak tau nak cerita apa.








Hari sabtu tu juga aku sempat pergi ke jamuan raya adun seng'garang. Macam2 ada. Nasi beriani, ketupat, lemang, burasak, kueytiow, laksa dan yang paling best is cendol sagu rumbia mak en0t. Selalu lalu je kedai dia. Hari tu baru dapat rasa. Memang sedap. Siap beratur ambik dua kali lagi. Abis, saper suh taruk tagline 'cuba sekali pasti nak lagi'?


Hari terakhir program adalah scary. Makanan tak sampai pada waktu yang sepatutnya. Sibbaik sedap.

Muka boring menunggu makanan.

2 komen:

ayza ukashah... said...

haha...gambar itu....suke2

AyunasiA said...

comel, kan, kiter???