BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 19 September 2011

Warna Warna Ceria

Masih mengenai warna. Saja selingan sementara aku mengupdate isu2 terkini. Itu ari terjumpa benda2 ni kat k4. Macam baru sampai stok. Nak beli, tapi tak tau nak buat apa. Sangat cantik dan menangkap mata ku. Aku memang suka kaler2 striking.

Ini bebakul laundry

Tak perasan pulak benda ni sampai hujung rak. Ada bekas2 makanan, besen2 dan bermacam2 lagi. Geramnya!

Sker semua sekali.


Itu je. Sekian.

4 komen:

HappyIrfa said...

kdg2 beli pastu tak tahu nak buat apa.last2 buat semak umah je

Cikgu Nana said...

amik jer semua warna heee pastu susun cam tu gak...lawa gak wat koleksi hahahaha

AyunasiA said...

irfa: tau takpe...

AyunasiA said...

yana: susun dalam display cabinet ek. aku terpikir nak kasi bakul2 yang ada sekarang ni pecah, boleh beli baru hahaha.