Monday 22 December 2008

Banyak Gambar!

Pengantin baru, Fendi dan Lia. Selamat selamat selamat

Sempat la posing ngan perantin sebelum bernostalgia ngan kengkawan

Pokok fevret aku ni kat rumah jiran fendi. Geramnyer...

Yang ni perantin jiran seblok abang. Makan nasi beriani yang sedapppppppppppppp

Di jalan masuk ke felda paling ceria 2008, jumpa avanzy ni tergolek. Baru lagi kejadian nih

Akhirnya aku jumpa benda ni kat jb hihihi

Pilih je mana yang menarik di mata

Menarik di mata, tetapi manis ya ampunnnnn di lidah

Karaoke maut on the way balik. Happening nyer tempat ni walau pon kat kampung jek. Kat jalan ayer hitam - kulai

Hasil keras tangan ku. Tak gubah pon, main sumbat je bunga tu dalam pasu

Dah berjaya ditepek di dinding. Renyah nyer... Lum sempat nak deko

Terkini! Something new hehehe

Mentara takde benda nak letak ni, kiter hias2 dulu

Susun macam pasaraya pulak

Ok ok aku terpengaruh jugak ngan benda alah ni. Layannnnnnn

Special request from someone. Nakkkk jugak

Lagi benda luar jangka yang aku jumpa. Tapi memang best arrrrr kedai nih...

Hadiah dari student yang baik ati. Lelaki tau student yang kasik nih

Cenderahati dari perantin. Tengkiu fendi...

Tetamu kami minggu ini

Baekkkkkk punya landing. Atas kasut lagi

Biler ko nak kuar haaaaaa?

Aiyakkkk??? Sampai depan pintu? Dia pon baca blog aku ke? Kenapa singgah kalo tak masuk? Syuh syuh syuh!

0 komen: