Monday 5 April 2010

Jalan-Jalan SSSSS P0li Merl1mau

Hari Rabu yang lepas (31 Mac), aku telah menyertai rombongan penandaarasan 5s cik kiah ke P0liteknik Merl1mau. Bertolak pada jam 11 pagi, kami pergi seramai 29 orang. Singgah makan di pekan merl1mau sebelum terlajak ke umbai. Terpaksa berpatah balik ke merl1mau untuk ke poli. Tengok gambar je lah ek...

Mendengar briefing dari pihak poli. Derang baru mendapat persijilan 5s dari pihak mPc tahun lepas.

Sebelum jenjalan, sesi penyerahan cenderahati.

Yang pertama sekali menangkap mata bila sampai di sana. Tag bagi lampu.

Pelan lampu.

Borang2.

Peralatan dan parking masing2.

Bilik fail.

Pencapaian bagi pejabat pentadbiran.

Stiker audit.

Di stor utama.

Pejabat pengurusan kams1s (asrama).

Bilik pegawai pengurusan kams1s.

Zon turqoise, semua berwarna turqoise. Kat sini derang guna nama batu2 permata mengikut zon. Teringat rumah sewa aku di seksyen 7 s.a. Jalan zirkon, paladium, turmalin...

1-1 nyer gambar aku sebab malu nak posing.

Ruang mesyuarat pejabat kams1s.

Bilik pengetua kams1s.

Sistem fail. Part ni kami dah advance hehehe.

Cop2 juga ditagging.

Toilet yang sweet.

Semua mesti ada parking.

Bilik modelling.


Rombongan kami.

Ayuh bulikan!

6 komen:

ANAKIRANA said...

ni asben aku dok gotong royong 5s tak abih2 ..nak kena audit 22 hb ni...tensen gue ujung minggu ja tak lekat kat umah..

poli merlimau tu tak jauh dah ngn umah mertua aku tu..cehh nk bitau gak tu

AyunasiA said...

ana, kalau kejar kan certificate tu, mmg kena pulun. mcm kami, just menerapkan budaya je, tu yang slow and steady je.

loh dekat sgt dah tu. kalau tau ajak derang singgah lunch umah mil ko huhuhu sape suh bitau.

Kak anie... said...

Ayunasia...toilet tu memang sweet..suka sgt...

AyunasiA said...

kak anie: kwn2 ckp, bleh letak tilam dan tido dlm toilet tuh. mesti derang sambil melabur tu sambil tengok bunga2 tu.

kakLuna said...

mmg 5s siott..sampai lampu pun di tag nya..dan tandas?ingatkan kantin tadi..kekeke..salute lah..ni kalo x dpt certificate ni tatau nk ckp la..

bulikan camtu je..ikam kadak membeli2 barang?

AyunasiA said...

masa pergi mmg aku rasa menarik. tp bila duduk2 pikir, macam menyemak pulak tag lampu tu tergantung gitu. aku rasa lebih baik dia tampal kat sebelah lampu tu ke. nak kata takut tak nampak, yg tergantung tu pon berpusing2, boleh jadi x nampak jugak.

nak membeli mendenya. derang pon x ajak pergi koop.