Thursday 29 April 2010

I Too Am Malay



















Sebagai seorang pembaca buku ini, aku menaruh sedikit harapan untuk beliau memenangi 'pertandingan' itu. Cumanya, aku sebenarnya tak tau pun yang beliau dah join parti itu hihihi. Jap jap. Ada tak dalam buku ni ek? Takde kot. Tau2, derang dah sebut namanya sebagai calon. Ermmm ok.

Tapi, sebagai ex-amno, aku agak sangsi. Kalau takat adunadun, mungkin lah tak kuat sangat. Tapi, kalau dah sampai jadik menteri, sudah tentu orang kuat juga kot. Aku rasa, beliau bukan lah ahli politik yang cari makan dengan folitix kot. Dia pon dah sedia kayo rayo dah dengan bisnes guaman yang among the biggest in this coutry tu. Kalau takde pokok, masakan pokok bergoyang. Ok, takde typing error di situ. Betul lah apa yang aku taip tu. Kalau takde pokok tersebut, dah tentu takde pokok yang bergoyang. Kalau takde parti, takkan adalah lompat parti kot hahaha. Sangat tak pandai politik punya statement.

Alah! Soal folitix ni memang mengelirukan. Baik la diabaikan saja.

0 komen: