Thursday 9 October 2008

Fidjit

Petang semalam merupakan rekod dunia bagi aku sebab blog ni diterjah oleh pembaca dari segenap pelusuk dunia. Entah ye ke tidak tah fidjit tuh. Kebanyakannya masuk thru' blogger. Ni mesti kes nampak recent update terus klik tuh. Tak pepasal kena tengok gambo dapo umah aku huhuhu. Nasib laaa... Yang best nyer, ada gak bendera negara yang aku tak tau turut keluar. Hihihi kena gugel la bendera2 tu kalo nak tau. Ada gak yang masuk thru' search engine. Carik cara nak pasang railing langsir la, perencah adami lah, sampai carik mesin jahit biasa pon jumpa blog aku? Kesian ler kat derang tu. Lain yang di cari, lain yang dijumpai. Ni aku list kan antara tempat yang direkodkan oleh encik fidjit ituh. Ni pon aku jumpa dari kul 4.08pm. Yang sebelum tuh gagal dikesan. Ke, aku yang tak geti nak carik?

Thru' blogger and search engine : Ahmadabad, Gujarat (India); Greenock, Inverclyde (UK); Milan, Lombardia (milan tu kat ner arrr?); Singapore; Bandung, Jawa Barat, Hoschton, Georgia (US); Gurgaon, Haryana (India); Mexico; Oxford, Oxfordshire (UK); Jakarta, Jakarta Raya; Bangalore, Karnataka (India); Amsterdam, Noord-Holland; Brædstrup, Vejle (errr bendera kaler oren ada cross terbaring); Mesa, Arizona (US); Volgograd, Volgograd (Holland, tau ni sebab sama ngan bendera Amsterdam tuh); Shanghai, Shanghai; Aveiro, Aveiro (pelik arrr bendera dia); Chongqing, Chongqing (China); Shin, Hiroshima; Alicante, Comunidad Valenciana (tak kuar bendera); Greenock, Inverclyde (eh, dah ada tadik, dia masuk banyak kali); Saarbrücken, Saarland (German, ni tau bendera dia sebab beli jersi german kat padang beso arituh huhuhu); Machico, Madeira (ni sama ngan negara bendera pelik tuh); Marlinton, West Virginia (US); Las Palmas, Canarias (tak kuar gambo bendera dia); Innsbruck, Tirol (bendera belang merah putih merah); Barcelona, Cataluna (errr... barcelona tu katner eh? US ker?)); Várzea Alegre, Ceara (Brazil, bendera team worldkap mesti la kenal); Renton, Washington (US);

Direct : Owosso, Michigan (US).

Itu je nak cite. Semalam balik ujan. Singgah selesa beli bawang. Jumpa perencah adami!!! Terus beli 2 bungkus dan buat mee bandung. Best best...

0 komen: