BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 12 November 2013

Sambutan Aidiladha Di Nagoya-Institute-of-Technology


Pada hari sabtu lepas hari raya haji tu, kami telah pergi ke nit untuk sama2 berhari raya dengan seluruh rakyat mesia yang berikrar akan menumpukan seluruh tenaga dan usaha kami untuk mencapai cita-cita tersebut... di nagoya nih. Oleh kerana ianya acara potluck, aku pun membawa sedikit pencuci mulut, lengkong berlumut. 

Macam2 juadah yang tersedia. Kami sampai tu derang tengah sibuk makan. Ada nasi ayam, nasi impit, spageti, kek dll. Aku pun dah lupa. Tapi aku ingat, aku makan nasi ayam ngan nasi impit plus kuah lodeh dan rendang ayam. Pas makan, ada sesi memperkenalkan diri oleh pelajar undergrad baru dari nit, nu dan gu (gifu uni). Ada gak orang2 yang bekerja di sekitar nagoya ni turut datang.

Kendian, solat asar berjemaah dan sebelum bersurai, kami bergambar2. 

Antara yang hadir.

Ibu2 dan gadis2.

Malas aku  nak pilih2 gambo. Leburkan semua dalam ni.

Nampak aku tak? tu yang tudung kuning2 tu. Sebelah aku tudung pink tu lah ita, member yuitm dulu. Baru tu yang besdei dia sama ngan encik suami.






Suri2rumah tangga.


Penuntut2 medai.




Bujang2 medai.

Tak, tu bukan kete aku.


4 komen:

Shila said...

Bestnye raya diperantauan...:)

Yayu said...

cam x raya jer...

AyunasiA said...

dah habis raya pun shila... masa tu dah 14 zulhijjah pun

AyunasiA said...

mcm makan2 jer, cuma ada nasi impit ngan lodeh dan rendang, ambik feel raya sikit.