BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 22 November 2013

Kena Aku Sebijik!


Nak tulis ni kat fb, tapi takut nanti nampak gedik sangat di hadapan sahabat handai hahaha. Maka aku tulis kat sini lah yea.

Sekarang ni kan tengah musim luruh menuju ke musim sejuk kat sini. Maka sejuk dia tersangat lah mencucuk2 tulang. Nak bukak heater doplohpatjam kang, bil api naik pulak. Dah lah kat sini sumernya mahal. Huh! Maka terpaksa lah aku berjaket doplohpatjam jer. Jimat kos katanya. Bila ada encik suami, baru lah aku mintak nak pasang heater sebab kalau aku sensorang pakai heater, macam berlaku kerugian penggunaan tenaga di situ sebab aku sorang, kan. Kalau berdua rasa berbaloi sikit hahaha. Kejadian berlaku ketika beliau mengajak aku solat dan aku pulak liat nak ambik wudhuk sebab sejuk wo air tu. Dan bila aku menyatakan hasrat itu kepada beliau, boleh dia cakap cenggini...???

Aisywarya : Sejuk nyerrrrrrr!!! Dah selubung pakai jaket pun sejuk jugak. Tak tahan betul! Sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!

Abhishek : Ayang nak panas tak?

Aisywarya : Caner?

Abhishek : Ayang takyah sembahyang, nanti masuk neraka panas lah....

Choy tau!

0 komen: