BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 10 March 2012

Musykil?

Pelik bin ajaib bin hairan sungguh lah dengan pentadbiran negara kita ni, kan? Bab sbipa batal tu sudah lah kan. Memang pelik kuasa dua. Yang aku pelik sangat kuasa tiga tu, kiter ni, sikit punya lah tertunggu2, bila nak dapat gaji baru, bila la derang nak abis berbincang, bila la agaknya sbipa nak mula bla bla bla. Tetiba, rupa2nya mereka yang di kumpulan prem1er tu dah dapat pun gaji baru derang. Pelik kan?

Macamana derang boleh jadi macam bukan staf gomen ek? Dia sensorang je yang ber sbipa, sedangkan kita ni masih ternanti2. Yang tambah ajaib tu, bukan ke benda tu dah ditangguh? Apasal derang je yang tak tangguh? Siapakah manusia yang membayar gaji mereka itu? Orang dari kerajaan langit kah? Aku pelik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tapi sibbaik lah derang nak pulangkan balik. Buatnya dia saman lak gomen, tak ke naya?

0 komen: