BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 25 August 2011

Shantek!

Amaran : entry ini berbaur fiksyen.


Semalam aku keluar sekejap. Masa nak balik ke opis semula, aku ternampak kete ni. Wow! Shanteknya!!! Aku dah lah tengah giler kaler biji kundang ni. Tema baju raya pun kaler biji kundang.

Kalau dapat vivaa ni sebijik pun dah ok dah.


Tak pun myvi baru yang lagi best ni ke. (tapi ni tak berapa biji kundang la)



Tapi kalau dapat alza nih pun takpe.

Kete ini pon boleh jer.


Dapat yang ni free pun takpe.


Tetiba aku terjumpa kete ni.


Eh eh eh macam pernah nampak?


Kat mana ek???



Tengok nombor plat pun macam kenal.


Ok... tak saspen langsung.


Sebenarnya aku baru je sembur kete kancil ku itu. Dan gambar di atas sekali tu aku tangkap masa balik dari ambik kete tu hehehe. Tak dapat kete baru, dapat kaler kete baru pun jadik la...



1 komen:

Cikgu Nana said...

kihkihkih....ko nie...saspen betol....takpe2, kereta lama nafas baru....yeaaaaah!!...

selamat ari raya....