BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 19 August 2011

Bebel

Yeay! Aku ni asyik bergumbira je. Bukan apa. Tahun ni buat pertama kali aku membeli 'henbeg raya'. Ya, agak ketinggalan di situ. Selama ni aku beli henbeg tak tentu masa. Kebetulan kali ni aku beli menjelang hari raya, maka jadi lah ia henbeg raya. Poyo.

Apa lagi benda baru di hari raya? Yeay! lagi sekali. Tanah sekangkang kera di sudut depan rumah ku sudah tidak menjadi ladang lalang lagi. Ini kerana aku telah melakukan langkah drastik dengan jeng jeng jeng... eh belum tangkap gambar lagi. Besok la aku citer eh? hahaha.

Lagi lagi lagi? Pagar rumah ku sudah berubah wajah. Yeay yeay! Pun tak tangkap gambar lagi jugak. Besok jugak la he. Woi! Baik buat entry besok je lah! Takde takde, nak jugak citer hari ni. Supaya korang ternanti2 hihihi. (ada ker?)

Ada lagi? Ada ada ada! Banyak juga projek aku tahun ni, tapi semua projek mini je. Tapi besok lah jugak aku citer. Ok. Bosan.

Oh, ni je gambar artis berkenaan yang aku dapat tangkap. Masa dia tengok depan aku segan nak ambik gambar. Maka dapat gambo montot je la. Cer teka?



4 komen:

Cho Zila said...

cam aril yerkan...
wah dapat beg raya..
memang raya habihlerkan ...

AyunasiA said...

good try sis...

ayza ukashah... said...

hahaha...tu ar...akak tak de ng kite haritu...ariel siap nak terlanggar...die kan x pandai jalan betol2...larila...ape la...kartun sungguh

AyunasiA said...

ayu: tgk muka dia masa shooting tu pun nebes semacam jek. dah, ramai yg jakun nak nengok sekali.