Monday 1 February 2010

Port Dickson, 29 - 31 Januari 2010

Ini ialah entry bergambar sahaja. Suka kan? Tak suka baca2 kan? Nah! Tengok la gambo2 ku ini. Sebelum itu, this is me in ariyan@ hehe. Nak beli yang ori, tak sanggup. Seminggu aku tunggu nak memakainya tau. Minggu lepas aku bertudung putih sahaja.

Stay di sini. Dulu namanya lag00n paradise.

Dapat bilik twin sharing. Gilo ko opo? Tapi, layan je lah. Satu malam, satu katil hikhik.

Terasa seperti di rumah kerana cat nya sebijik ngan cat rumah ku.

Adaaa gak kenangan aku berkabung ek? Bukti ni tau. Balik keje aku terus pegi sini.

Kat sini ada bilik ala hotel dan apartment. Kalo nak cuti2 lagi baik duk apartment. Bleh masak2. Oleh kerana ni pergi kerana kerja, terima je lah. Lagi pon dapat kupon makan untuk 2 pax. Makanan paling sedap ialah.........................................................................................makanan free :P

Alaaa macam rumah aku lak kaler dia.

Tengah plan nak buat sesuatu kepada bathroom kami yang dull itu. Cantik gak tiles ala2 rustik nih.

Pagi2 sayup terdengar lagu chicken dance. Tengok2, group b.ti.n tengah bergoyang2 punggung. Ironi eh? Aku - BtiN.

Petang yang panas.

Lakonan semata.

Yang belakang tu jenis apartment.

Jalan2 di lag00n. Kat sini nampak la blok apartment belah kiri, blok bilik hotel belah kanan.

Teknik fotografi apa tah nih.


Tengah posing2, jumpa sorang dr ni, offer ambik kan gambar.

Sudut lain plak, katanya.

Lagi satu. Aku dah segan2 dah ni. Tu yang tegak macam patung cendana tu.

Haaa teknik fotografi ni aku ada belajar. Rule of third kategori looking room namanya. Kena kasik ruang kosong di depan arah pandangan seseorang. Tapi ni macam terlebih pulak ruang kosong nyer. Kalo gambar bola yang menuju ke arah kita, di panggil lead room. Betul tak, cikgu?

Cak!

Aummm! Rimau tu macam nak makan aku jek?

Peace!


Senja di Port Dickson. Macam real jek, kan? Padahal aku shoot dari balik kaca tingkap.

Yang bulat2 tu, meja makan bbq malam itu.


Jom balik!

Cerita ceriti mungkin dalam entry seterusnya. Kalo rajin la.


4 komen:

adipro said...

gambo yg nombor ke-satu tu engko ke asiah?
apesal xsecomel masa ting 2 dulu. hahaha. dimamah usia tul..

jgn marah aaa..

AyunasiA said...

aku comel ek? dulu? ko tu tak dimamah usia ker? :P

catz said...

hi ayunasia,

kursus BTN di hotel ke sekarang ni?
wah..
:).

AyunasiA said...

tak la catz. kbtln je ada btn kat hotel tu ms kiter pegi. dah pegi dah 2 thn lps.