Thursday 4 February 2010

This Is My Heart

And you know what? It's break (or broke ke broken ke tak kisah la. aku tak pandai grammar). Tak kisah la dia nak terpatah ke, dipatahkan ke, mematah ke, berpatah ke, ado ko kesah? Isy, tapi break tu macam over plak. Mungkin sedikit tersinggung je kot. Suka membesar2kan tau. Why? Entah lah. Sensitif terlebih.

Tau tak? Aku dah blogging hampir 6 tahun. Aku komplen, merungut dan meluah perasaan di sini. Aku kenal pembaca ku. Bukan la kenal muka bertepuk tampar bagai. Tapi, tau lah siapa dia. Sesekali aku komen tentang orang, pung pang pung pang berdegar2 kalo time sakit ati tu kan. Tapi aku mesti pastikan, orang itu bukan lah pembaca ku. Kecuali la encik suami kan. Takleh elak hehe. Ada aku mengata korang dalam blog aku? Kalo ada, sila angkat kaki. Boleh blah hakhakhak. Bukan sebab aku takut pembaca lari, lalu mengurangkan trafik ke blog ini. Aku juga tau kebanyakan pembaca ku bukan lah loyal reader. Dalam sehari tu, mungkin separuh daripadanya ialah mereka2 yang tersesat dari gugel. Tak boleh nak salah kan mereka, kan. Tapi, tu lah, kan? Kata2 itu lebih tajam dari pedang. Asal kan in control, cakap lah apa yang ko nak cakap. Cuma, fikir kan lah sensitiviti kaum ye. Kalau pon tak kena tahan dibawah akta k0munikasi dan mult1media, ada hati2 yang mungkin terluka, tetapi tak mampu mengheret mu ke muka pengadilan kerana dia bukan celebriti dan ia soal peribadi. Itu lebih kejam rasanya.

Okeh, lupakan tentang itu. Cukup lah aku berdua ngan izan je bersentap2an. Kan izan kan? Jom kiter buyakot membuyakot kan blog dia jommm.


0 komen: